經過一晚的苦戰..... 今日早上的我以經快完了- - '' 火車上...樸樸同女抄架!? 我都係唔出聲就最好-_-''' 返到去英文同物料...係咁同Yumi吹水...笑左囉! Lunch走左去跑....隻腳唔通真係冇得好返-_-'''!? 工場...個心唔想太多野做出泥! 鑽個洞...加返石就好! 放學回頭車 返到上水好刺激____(不打出來..只可以說付出了人生的第一次) 最後返屋企食飯!