今日傻昆Add我...
心諗唔知佢咩事...
回應下佢...點知.....[有圖]

對唔住傻昆....比唔到個網你
一陣就出門口去觀光團喇-_- 我係自由行! Freedom Man!
琴日同隻貓影相-_- 我覺得好靚仔囉佢!

最近工場完成品(自己一手一腳打出泥架)

好!打住咁多先!
----------------早上日記完------------------------------
2點45分...到左火車站o_o
同學都到齊曬喇...好!出發!
一心以為好刺激.....點知
同學A:可能去太空館聽返果個ON9天文電影仲好過
同學B:我想去文化博物館...多野睇D囉
去到話就話6點放.....
去到睇野+聽野..都冇一個鐘頭- -
就走人....
D時間完全用曬泥坐交通工具 -.-
6點返到火車站...
打比樸...傑話仲味走得 咁我就走先囉
同KAIHA,YUMI 火車走= =
悶-_-'''
去左上水去左樹根屋企
SSGSS GG START! (笑左)
打完返屋企
自己柒曬....28蚊買左個包泥食
返屋企好辛苦...好大風! D沙飛起曬...直接打落塊面到
比人打咁 = = 又吹沙入眼...只可以跑返去= =
返到屋企就係咁多O_O'' (相明天放)
Bye!
|