Max1324
暱稱: 豪Max
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-09-20
2010-08-31
2010-08-26
2010-08-16
2010-08-14
文章分類
全部 (515)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Abc
Anson
Bakacat
Blythe
Carrie
Dada
Edwin
Fish
Josie
Kabbe
Kandy
Kibby
Mango
Ming
Pang
Reinforce
Rex
Shellwa
Ting
Tomato
Tomatoki
Tree
Tung
Yumi
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 515
留言總數: 387
今日人氣: 34
累積人氣: 28626
2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


2008-03-19 分類: 未分類

今日傻昆Add我...
心諗唔知佢咩事...
回應下佢...點知.....[有圖]

對唔住傻昆....比唔到個網你
一陣就出門口去觀光團喇-_- 我係自由行! Freedom Man!

琴日同隻貓影相-_- 我覺得好靚仔囉佢!

最近工場完成品(自己一手一腳打出泥架)

好!打住咁多先!
----------------早上日記完------------------------------
2點45分...到左火車站o_o
同學都到齊曬喇...好!出發!
一心以為好刺激.....點知
同學A:可能去太空館聽返果個ON9天文電影仲好過
同學B:我想去文化博物館...多野睇D囉

去到話就話6點放.....
去到睇野+聽野..都冇一個鐘頭- -
就走人....

D時間完全用曬泥坐交通工具 -.-
6點返到火車站...
打比樸...傑話仲味走得 咁我就走先囉
同KAIHA,YUMI 火車走= =
悶-_-'''

去左上水去左樹根屋企
SSGSS GG START! (笑左)
打完返屋企
自己柒曬....28蚊買左個包泥食

返屋企好辛苦...好大風!  D沙飛起曬...直接打落塊面到
比人打咁 = =  又吹沙入眼...只可以跑返去= =

返到屋企就係咁多O_O'' (相明天放)
Bye!

 






訪客留言 (返回 Max1324 的日誌)


Kathy_4ever 於 2008-03-21 04:55 PM 發表:
cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o_o'' 多謝曬!
Posted at 2008-03-21 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyonc2546 於 2008-03-21 12:19 PM 發表:
隻貓 so ~~CUTE
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx!
Posted at 2008-03-21 11:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chardonnay |(肥鵬) 於 2008-03-19 02:24 PM 發表:
你岩... 你隻貓真係好型仔 = )
同你都唔似既..膠.... XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同我一樣先真!
Posted at 2008-03-20 12:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]