Max1324
暱稱: 豪Max
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-09-20
2010-08-31
2010-08-26
2010-08-16
2010-08-14
文章分類
全部 (515)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Abc
Anson
Bakacat
Blythe
Carrie
Dada
Edwin
Fish
Josie
Kabbe
Kandy
Kibby
Mango
Ming
Pang
Reinforce
Rex
Shellwa
Ting
Tomato
Tomatoki
Tree
Tung
Yumi
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 515
留言總數: 387
今日人氣: 22
累積人氣: 28614
2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


2008-03-20 分類: 未分類

今日實在太刺激喇@@
本來可以好早起身= =
但係因為一個夢....搞到3點先醒!

個夢係惡夢泥-_-
話說...夢裡見到自己同樹根,肥銘,侏儒,肥鵬,肥溫,平仔,9527,阿佳,番茄,仲有kai子[阿sir]
去左上水Pc打機.....
打唔係online game...係玩HL....
惡夢就發身喇.....
明明話玩HL....唔知點解出現Bio[生化危機].....
夢裡面..我拎住支Mp5 一路行一路殺......
最後見到Kai子做左喪屍...射左佢2下...
跟住佢講
Kai子:我死都要你同我一齊死.... [佢沖過泥]
最後我就同HL的玩法一樣重新左o_o
跟住當我想camp人果時.....電話有人打泥....
咁就醒左.......

講真-_-起左身果一下真係超驚........
起左身....4點出門口
本來去跑出太和...
但係諗諗下...時間多跑去荃灣喇
本來係想跑...但係因為太大風@@
只可以行-_-
一路上都幾難行...因為好多時都係行馬路..又要有車
.......................相片...........................

好靚-_-!

CS?                                                                                 -_-

 

期實機本上係一直都行馬路

行左大約3個幾鐘頭...去到喇!

-----------相片完-------------

期實行左都幾耐下...3個幾鐘頭
車唔可以話多...不個冇人囉-_-
超大風@@ 行到有小小驚
不個講過就要做....死就死喇! 咁就去左荃灣
我諗....放假日日都要去行一次-_-
順手Keep返好自己
嘩...超累!
聽日如果冇雨就去多次喇!xD!

今日行山諗過.....
做返以前的我
不要做自己會後悔的事
-_-''

Post返琴日機電相先!

                                         

好喇...打住咁多先-_-
Bye!

 

 






訪客留言 (返回 Max1324 的日誌)


yoki0123 於 2008-03-21 01:55 PM 發表:
路過的..cm
好多相wo
但係..
我都無機會去到 = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-_-找天去行吧!
一個人行要小心o_o

Thx Cm!
Posted at 2008-03-21 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]