早小小打日記喇-_-'''
本來今日行程唔錯架....天不做美!
同我落雨....點解你要咁做唷!
係屋企呆左一個下午....覺得好浪費= = ''''
同化姐傾左一日Msn [唔好話好耐冇傾喇!xD]
今日電話好平靜...好唔習慣-.-
日記手歌轉左做Say...唔該樹根!
今晚都係....
吃飯...訓覺...
聽日Fire我返泥同你打波唷!!! 唔好落雨唷!天阿!!!!!!
----------------------------------8點半打的---------------------------
睇返以前D日記....以前真係幾開心
人生第一次的ISO....
買Mouse.....
新電腦....
MHP2....
CS.....
魔獸...
暴力籃球...
諗返到幾好笑-_-
|