今日正唷-_- Sport Day!!!!! 神早起身同Fire佬打波...打打下阿叔又泥打 好多人打唷-_- 雖然大家水準唔同! 不個好好笑XD! 下個星期日都要去先!!! 打到4點阿樹泥搵我.. 走左去粉場打-_- 根本就完全唔同 雖然打得好辛苦..但係值得! 打到9點...去左侏儒屋企打便當 根住GOGOGO去左我屋企訓 聽日又行山! 正!