早小小打日記喇! 頭先先返泥... 可能琴日太耐冇打波__同打得耐掛-_- 今日全身痛.. 11點同阿樹,熱狗,肥鵬出發早野! 笑左囉! 肥鵬的決斷! 阿樹輸了! 食完開始行.... 唔打太多...一路上我都累累累累累累累= = 總之去到荃灣......就去左食飯 食完就51返屋企 佢地就278X喇 <----累囧