Max1324
暱稱: 豪Max
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-09-20
2010-08-31
2010-08-26
2010-08-16
2010-08-14
文章分類
全部 (515)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Abc
Anson
Bakacat
Blythe
Carrie
Dada
Edwin
Fish
Josie
Kabbe
Kandy
Kibby
Mango
Ming
Pang
Reinforce
Rex
Shellwa
Ting
Tomato
Tomatoki
Tree
Tung
Yumi
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 515
留言總數: 387
今日人氣: 33
累積人氣: 28625
2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


2008-03-25 分類: 未分類

人生中最堅持我諗都係今日...
發燒..但係為左一個信念
我死都要返...唔起身..算
同樸,芳返...一路上唔多出聲
因為好辛苦.....
今日雖然你地冇講..但係Gag到...恭喜曬!
如果時間可以比我地早小小認識就好...
雖然我味開口...但係我都明白左一樣野
期實我都有認真諗過...我唔會開口
因為我同你根本就係2個地方的人
樸..多謝你-_-(這是發燒打出來的嗎!?)
我唔知今次打完出泥有冇人會話我又做好人...
但係我想信...唔會搞到自己老左先泥後悔就好
雖然唔知你知唔知..但係唔打都打左出泥
就和現在一樣就好吧!
------------------__---------------------
今日返學可以話全日訓曬-0-'
訓->訓->Lunch->訓->訓->放學
可能好耐都冇發燒-_-''
今次唔知會唔會高呢!?

放學坐火車返屋企...太辛苦太累訓過龍
入左落馬洲....跟住又返返上水...
搞搞下搞左成個鐘...
我以經諗好左我人生的木標喇!
23! 冇錯就係23!
我要每一日都要前一日過得精彩同充實!



點解大多柒頭條女都係靚女呢!?
如果有睇琴日MSN新聞就會知道點解喇!
最近因為樹根...搞到愛上了聽梁靜茹的歌...

雖然沒開口..但我也祝你快樂
現在...做好自己...Keep返好就得
今次...冇感到傷心...反而我開心返轉頭
因為我知道自己真係慢慢咁成長...
(樹根阿樹波波阿佳你地食完味...我藥都食左等緊你地返泥= =)

 

我累囉....
明天加油的跑步機!!!






訪客留言 (返回 Max1324 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]