今日冇返學-口-! 因為...好辛苦 發燒..以為今日會退燒 點知一直都唔退 就係咁 放一日假喇XD! 訓到12點起左身做左陣家務.. 3點又訓過= = 訓到7點...阿媽返泥開飯先起身:D 今日冇咩野做個咁... 聽日又有果個死人阿SIR堂! 上唔上好呢!? 聽日先算吧!