返學都係悶悶悶-_-
今日上左果個死人阿SIR堂...
呵呵! 轉死性!? 仲話我有心上返佢果堂!?
好喇=_= 見你唔煩我! 就上返你果堂喇!
放學 樸樸等我當個鐘! 多謝曬!
火車上!一路吹水...吹得好好笑!
又吹得好有道理!
我:樸樸期實你條女唔鐘意名牌野..都幾難得!
樸:可能因為我講左一樣野喇
我:!?(好奇)
樸:我同條女講
樸:你想拎住個千幾蚊的名牌銀包入面得返20蚊 定係拎住個20蚊銀包入面有千幾蚊呢!?
我:!!!!!(好強的答案唷!)
以上係期中一樣! 我認為最有道理的事情!
返到上水...吹水跟本吹到唔想停-_- 理想大計! 唔知做唔做到呢!?
等我搵左第一不錢先喇!HaHa!
返到屋企..食完飯
帶左個妹去上村射波-_-'''
唉! 隻腳又痛...又係痛返以前傷果個位!
我的天!
唔打太多沖涼訓覺-_-! Bye!
PS:我的燒以經退了...謝謝大家有心^_^!
|