鳴呀....又打多一次日記
本來打左一次架喇!
點解要HANG左!!!!!!!!!!
29號泥喇!!!(萬歲!)
今日天氣唔錯仲有小小風Tim!
買野食o_o
買左500蚊到 屎都滾!
大埔買野飲唔可以話太多...足夠就好-_-!
食完覺得好後悔..因為又肥好多-_-!
家姐之前條仔泥左...
講左d野令我諗通左好多
可能你地覺得佢ON9-_-
但係我覺得佢都幾Nice
留前鬥後....
當我大個左就唔係仲係鬥後生同靚仔
眼光問題......真係要放遠D-_-
玩到8點上巴士..比侏儒so妖
落左下層自閉聽歌...
去到桌球城...v4 鼓5蚊 結他 4蚊
咪左一陣....kaiho個朋友帶我玩
點知自己死左xD!
好在有佢 Get Going!!!要訓練下先得!
我話個結他樓梯給 我一定會練好佢!!!
信我!
唔打太多....
累喇__聽日睇下起唔起到身去同阿叔打波!!!!
See You Later Friend!
|