提早打日記-_-! 一起身就落左樓下幫手搞水泥 飯都味食就出一身汗 做好曬自己煮抄飯... 屋企就係冷飯多!xD! 煮完一路食 完來一路冇熄火! 比老母!@#我 笑左!:D 好想出去打機....唔想浪費左一日假期! 星期六又想去行山xD! 最近的生活不錯! 大約今星期去見下黑柴樓下間7仔! 平仔!好耐冇同你打膠波喇! 幾時搞搞佢! 好累-_- 下午2點50分....睡= =