起身..沖涼刷牙沖去太平村-_-! 玩到6點走人去打波! 今晚唔係多人打..不個都係想運動下! 打完返返上水食飯... 食完大家都想去打機就去左88打 W_W 有人帶我玩Gf! (雖然唔知佢想點...) 玩完..阿佳同返我講 同我玩果個人V2果陣係結他白癡泥-_- 晚晚死咪!? 唔通我都要!? 玩果手唔知咩服活PARTY好刺激@@ 玩完小巴返屋企-_-! 完_____!