起身...發現有人泥左我屋企 本來都幾好奇.... 點知又係上次果個小朋友.... 真係怕左佢-_- 扮訓覺...扮左成個鐘-_-! 有時冇咩家教的小朋友..都幾得人驚! 小朋友成家走左...我都起身沖涼刷牙 屋企人有野做...就我煮Lunch喇!Ha! 抄米粉...間唔中一次就好! 今日連我阿妹都開始玩魔獸-口-! 有心玩落去先算... 晚上.... 阿媽大叫開飯以為有咩食... 完來又係食飯今日下午d抄米粉 阿爸食完仲要話:咁又食小幾百蚊..... :D 一日就咁完左!_!