幾日冇打日 因為最近我阿妹都玩左魔獸 晚晚我都訓先比佢自己玩-_-! 最近日記都冇打就係咁 魔獸肥銘都70左喇! 真係恭喜曬! 我最近都拎左2000 真係要tHX 波波:吊你老母 最近心情好靚...唔知點解:D! 電腦堂緊...完來Miss都有玩Mhp2g 波波又同Miss煩泥煩去....波波最後失敗-_-!| 嘩...Miss發火! 唔打太多喇....波波so妖我!! 今晚打返係咁先!!!