為新的開始做好準備!
六點半起身返學...以經係日日都要做的事
今日頭果堂係英文...聽歌訓時間都好快就過去
轉堂...好在多得FY同我落去買三文治!
中文堂FY同石榴大戰頭D
好多人睇
Lunch....自己一個一心返上水
點知冇喇喇好想比返本書阿華
就同佢一齊火車返上水
我諗下一年...有7成都讀你果間架喇!
同輝輝又做同學!?
返到上水...去88咪左陣結他
WoW有正妹!
睇就算喇- -'' 鄧永豪!
玩完同阿華去左樹根屋企
直到6點半...
去左八鎯同屋企人買3T = =''
阿媽做左貴利!
返到屋企阿媽要求唔比上去上村打波
好喇-_-! 就同你食下西瓜下火喇!
食完返返上三樓...
Msn出現了他/她
我唔想諗太多直口比自己 直接講左點解就好
夜了...我都累喇!
係時候訓囉!
今日多謝阿妹幫我掛左奧山掛左1萬!
我要認真諗諗未來的路
Gf!...咪爆你囉!
|