嘩嘩嘩!
今日又驚又開心:D
火車果時佢地2個唔係做咩抄架!
係佢地2個中間...真係唔知點做好!
好好好....返到工場!
工場奧運果D英文字比我執好曬喇!
下個目標就係係樸樸生日之前 又執好D字比佢!
Lunch多謝樸樸果班阿Sir請飲野-_-! 但係冇買自己果份笑左!
下午就泥放學最後30分鐘自己走左落去打波
打完返上去就放學
放學同樸很去火車站!
我又要向佢認輸....
我對唔住糖Sir....Sorry!
好想買鞋-_-!
忍住唷! 唔可以買架!
最後返到屋企食完飯沖左上去打波
今日真係太熱喇!
件3 真係可以有水[的]出泥= =
返到泥好累囉!
看不到你上線 不知道如何好= =
你是封鎖了我 還是你只是沒上線!?
我想進一步的認識妳.....
|