起身感覺好累...唔想返架
但係一記得工場有好多野要做
死都死返去!
我要做返D 準備樸樸生日D野!
去到樸樓下等...睇問阿華借本書睇到入曬神...
佢地出左泥叫我我先知道= =
火車上睇到佢地咁恩愛都好小小
諗返琴日佢地抄架...真係好驚lol
工場堂...阿SirBBQ我塊野呢...真係幾囉搞下
Lunch...去到飯堂睇到佢地以經食完飯
咁算囉-_-! 鬼叫你地早放咩....
我又走堂返左上水...
點知出左學校門口...有個男人沖向我
同我講左好多野...
我聽得明少少....完來佢冇錢返元郎....
比左20蚊佢....
心諗.....咁大個人好人好者...咁都得!?
Ok..比左20蚊之後...感覺怪怪的....好像比人打劫咁
火車睇書好快就返到上水
去到88又睇到果班人...又係果幾個
唱左40蚊...咪咪咪! 我可以話結他樓梯給以經有好大進步喇!
當V5的時候如果可以我想睇下自己可以推到幾多分:D
玩完...很左陣睇左陣鞋 買左對雖- - 買左2件3
返屋企...大出血! 聽日Lunch難搞!
返到屋企沖左個涼...好耐都冇咁早返屋企喇!
沖左上床訓覺....訓到媽媽返泥o_o
多謝阿妹又幫我掛左陣機
食食下飯發現...伍晃榮走左
有小小傷感...以前好鐘意聽佢講體育新聞
真係人生無常...
唔知聽日有冇波打呢...好想日日都出返身汗
工場奧運設計的!
草圖也!
  
 
唔打咁多囉!
聽日打!
|