HaHa!!!!! 今日工場 搞左個Happy Birthday比樸樸 電腦堂Test I Hate You! 放學睇音樂比賽!!! 好高水準囉! 唔該 人又靚...聲又正....身材.....鳴呀! 聽日大眼生日! 生日快樂! 8點半返到上水 88 20蚊 返屋企Msn同媽媽傾下人生道理! :D 媽媽唔好打我! That All!