好多日都冇打日記 就快唔記得左有佢的存在:D 7月頭囉 自己計畫的野都要開始做 最近打機魔獸 同佢地打55便當好好笑 副本便當下又拎到D裝 都幾開心架! CS....... CS講真 真係冇咩技術可言 Fire佬下次你想玩搵左ip先 唔好次次都冇ip等我比你 最近同佢地食日式自助放題 真係好刺激唷! 可惜我唔食魚生(佢地狂食) 我地要去多幾次要佢認輸!!!! 當晚我叫左好多壽司! 不個次次都係果3樣 最後比人發現! 食完返左上水打機 GF 加油加油加油 推分!!!!! 完