我的MOOD index ─ 粉紅色:藍色 22:28
今朝我唔記得帶手機同headphone番學,好似有點若有所失,mood index升至20:30,唉,一朝早就謝左,點算``
英文堂,HMCI話要我地write poem,,都就黎考試,仲整D甘o既野,無唔無聊D牙
R.S.堂,我竟然唔記得帶書,早知就去問隔黎班借書啦,就唔洗比ms. Wong記名,有早知就唔會撞板
MUS,果個MS. Koo教我地key signatures,已經兩年有多冇學琴,樂理都已經好陌生,都仲識做assignments
Lunchtime,整D黃色物體,同我講係咖哩,嘔 = =
食完飯,就同D FDs出去watch藍社(我個社)同紅社senior社際籃球,賽果不要提啦
SCJ,MS. Hung話就話調位,但係根本就成張bench調去另外一個bench,同冇調有口羊分別
上埋Maths.堂,我地就放學,我同Non-stop都攬住D書走,Fish好似話去尖沙嘴拎maydaY o既唱片,我想講「你也太迷maydaY啦吧,!」
番到屋企,我一口氣食左超過一打o既homemade 鰻魚壽司,
Mood index回上 24:26
TING日又要繼續為Exam.忙碌**
|