今日係星期四....
番學D野唔講
放左學之後...同19.13.21.4同左i-one
我地一開始玩左LEFT 4 DEAD先
點知檸話佢想玩勁舞
所以得番我地4個
玩到悶悶到..就換Game
同羊咩咩玩勁舞..
輸得好慘-v-
玩左兩場之後
就玩cso
點知...更極都更新唔到@@
所以就玩cs1.6
小..cs1.6開左場...狂彈Game
最後玩cs:s
一開始同羊咩咩隻秋
佢輸左唔係好多姐
我12比1之麻=v=
跟著毛毛入左泥
同羊咩咩一隊
兩個打我一個
都係輸12比3=v=
到左之後..
檸都林都一齊玩
我同檸一隊
林同羊咩咩佢地一隊啦
係最記得有幾場...
有一場就...
我係A門跳左上個箱度
個3條薯仔就一次衝左出泥
檸一口氣殺左兩個..
我殺左1個-﹏-
仲有一場..
我同檸分開行
個陣時昆佢地..就話..我同檸去A門
點知佢地真係信...
其實我係去左A小道..
之後佢地先知...比人昆左..哈哈...笑銀死我地
真係玩得超開心..爽死了-3-
|