嗯...打咩好呢...
...今日就音樂週
歌唱比賽:過得去咁啦-_____- 檸檸好激激激動唷:D
不過輸左比3A就正常.話哂佢地D男仔比我地呢D更合作麻-3-
打個鼓個度幾好聽.不過訓著左....WTF?
聽日盡情D去玩≧▽≦