FiNal FanTAsY 小月:D
〝*.*〃﹍×■舊情人身份|||[﹏有天都變陌生".+。°oO+°..●、" 140 ღ/\/gA
××× ``愛神丘比特會否守護我和你之間的愛※ -]*
..●°囓u怕有一天你會討厭我●*`
McGod
暱稱: 小恆恆*___*
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-03
2010-03-16
2010-03-11
2010-02-17
2010-02-04
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 149
今日人氣: 0
累積人氣: 2163
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


2010-01-20 分類: 未分類

...派卷了

也收皮了....

英文: 47/8..哭了.

我從來沒有為一份卷而傷心

我哭的原因並

不是因為太低分

低分對我來說是家常便飯

而是全班合格.

只有我一人不合格才是最大的問題

英文我沒有出過力嗎?沒有溫過嗎?

難道你們比我還清楚?

 






訪客留言 (返回 McGod 的日誌)


Venessa35Yau 於 2010-01-24 01:15 AM 發表:
下學期再努力過啦!!!>0加油呀!!!=]
我支持你!!!;}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Venessa35Yau 於 2010-01-24 01:13 AM 發表:
唔好唔開心啦!!!>30
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cocowong14 於 2010-01-22 10:34 PM 發表:
加油;)下學期追番啦:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cassie_12712 於 2010-01-22 07:43 PM 發表:
我英文都試過唔合格...唔緊要...仲有下學期
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sunday0904 於 2010-01-22 07:26 PM 發表:
7Tau Ns...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tinatoby 於 2010-01-20 11:11 PM 發表:
我都有過呢隻感受...
努力左但係得自己唔合格..覺得點解咁唔公平~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kit_kit_1314 於 2010-01-20 08:02 PM 發表:
恆恆唔好唔開心啦
其實我都知你今次考試
係有付出過努力..
都好比心機
不過無論點都好
個結果係改唔到..
唔緊要啦
下次考試努力更多
(其實我都唔係考得好好炸)
唔好再唔好開心啦
鍚番啦(啜卜啜卜)^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuchingman 於 2010-01-20 07:58 PM 發表:
你已經盡力去做
呢次成績當過去
下次再努力~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]