McYiu_k Blog
有咩唔講得既野..都會係到講晒呀!*w*
McYiu
暱稱: 呀堯
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-07-25
2008-07-23
2008-07-10
2008-07-08
2008-07-07
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 1415
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 26 日  星期四   雨天


2008-06-26 分類: 未分類

今日我哋童軍去海洋公園...都唔錯啦!!不過下大雨..........= ="無奈呢!!@@

今天係補番傑出風紀選舉o既一日..不過because我哋有d童軍去海洋公園,所以我哋就番番學校先"頭"~

係最尾個堂(我哋上緊P.E.堂)個時...無啦啦係咪到講傑出風紀選舉o既結果..跟住我好緊張啦!!then...佢話:第一係....5g楊悅lo!!

o晒..............跟住係5h林曉晴= ="第三係5h譚承謙lo!!!救命!!!!!!有咩可能呀?!?!佢哋又唔係好做得野o既!~!!!!

一個六年級都無lo...有無搞錯呀~~~起碼都比一個六年級呀...下話!!!

有問題架...?!有病呀!!?

我仲發現佢今次無講到有幾多票呀...我覺得有問題呀......有咩可能唔講wor!!!年年都有講架啦~我覺得有d問題呀...!!~~!~!~!

我係學校都時聽都之後..我不停咁同friend friend 講...上面o既野...佢哋個個都話有問題啦....

有無搞錯呀!!五年級之後都有得參加啦!!點解唔比我哋d所謂o既六年級get呀!!!我哋都最後個年啦..係咪要咁呀?!?!   

我哋好多friend friend 都話佢哋今次係係到做馬wor!!!w_w""

佢對得住我哋d六年級架?!!???!!!!係到玩野......死玩野...搞錯....好嬲lo依家....

今次係我打得最多野o既一次= ="because真係好嬲呀!!!!!!