Cherry小小日記
我一天的生活。
Mcherry26
暱稱: Cherry
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
........派成績.........
中文作業.........唔見...
袁麗珊的生日會
佛誕假
夏日炎炎........最好...
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


去羅慧媚屋企 開心 分類: 未分類

             日我上完「奧林匹克數學」後,我同袁麗珊羅慧媚屋企玩,順便在那裡吃午飯啦!原來佢的媽媽煮的飯好好味呀!不過羅慧媚話我講左比佢媽媽知我喜歡食魚,怕我下一次再來的時候,佢媽媽會煮魚。嘻嘻!重有佢媽媽話佢煮的咖哩太淡,下一次再多d辣椒,但我心想:不好啊!之後,羅慧媚幫我整一些新髮型:日本公主的髮型。我們又食又玩,好開心啊!






訪客留言 (返回 Mcherry26 的日誌)


Mcherry26 於 2007-05-11 08:48 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheung 於 2007-05-08 09:36 PM 發表:
小姐,
回應一下好wo~~~
多謝先啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解要多謝呢?????
Posted at 2007-05-11 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheung 於 2007-05-03 09:15 PM 發表:
真的是又吃又玩呀!
有沒為你的新髮型拍照留念呢?

看來你下次去一定又有一餐好東西吃了吧?
真羨慕到流口水!
ha~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]