好耐冇打日記啦..呢幾日牙哥吾俾玩ar*so.....而家終於有得打啦*
呢好日好正ar,,返學好玩..no..吾係返學好玩..係d同學仔好玩*成日係度玩串咀~
又勁同yanmmy玩..[[扮上菜]]*超搞笑囉*呵~又勁同佢sd sms喎*
總知好正啦~
唉...不過尋日就勁慘喇..去口左睇紅鞋x好驚囉..因為真係好樣衰呀*
唉...不過最慘既吾係睇氣..而係睇完氣冇車搭ar,,你話慘吾慘牙啦*??
之後又要搭mtr落荃灣..再專車返home**唉&*