朋友大哂*yeach**
唉...朋友仔∼你知吾知a,我覺得你地真係好重要架!!我相信如果冇口左你地..我1定會好吾開心*
真架,,,因為有你地,我先覺得吾會悶..吾會吾開心..係我最吾開心,,有你地陪我*係我最開心可以同你地分享!!
我吾想你地變,,,我要你地以後都係我d朋友仔]]]得吾得牙*?
日記仔[[[mego@he]]*
今日同口左he出街,嘩,,,搞笑~乜都做哂..都係覺得吾得*
同佢講吾中意又吾得.因為未了解好..但係又吾想大家吾開心*he係好人~~he同佢好鬼似*連名字也相同*
但我知..我冇可能會張he代入佢*
|