今日好HAPPY唷..,,有好D人去唱K牙!________________*
有ray..文..珊..傑(TIM話佢似古X基)哈*KK.MANDY.CA...好1齊,,不過小口左個搞笑的人..__牙興*
之後唱完K..佢都有黎..跟住我地去口左影大合照~WA KA KA..得個大頭架咋*都幾OK*哈