今日好吾開心呀...聽完敢敢咁樣講,,原來1直我當佢係好朋友..佢會咁對我囉*我真係當佢係朋友囉,,,但係佢有冇當過我係朋友牙..我吾明囉,,如果有..點解佢會咁話我囉!我中意玩,,,吾1定係壤囉!!係人都LIKE玩架啦..你吾好話你吾中意..我冇你咁乖..但未至於勁壤囉..我好憎你咁講野呀.**我吾中意呀..你知吾知ar*仲有牙...??你咪以為自己真係咁乖先架,,係咁同敢敢既媽咪話我帶壤佢..講真果句呀,,如果佢吾要壤呀..我可以迫到佢咩..吾可以囉..我真係好後悔之前乜都同你講囉...搞到而家俾你講返囉!唉..........都吾明點解我d fd會係咁架@@仲有你呀...我同敢敢d野關你乜事呀..你駛吾駛周街唱呀,,下...今日仲問我..究竟點解吾理你...我真係吾知點答你囉..又想講..我叫敢敢吾好彩你呀..我冇囉! 我吾明點解你都會覺得係我帶壞敢敢囉...我可以發誓.,..我冇做到囉*我同佢出街姐..又吾係去做d咩..吾該你地吾好成日亂琳野啦,,ok..?我真係開始驚你地呀...我吾知..我同你地講既野..係咪已經唱通街啦*唉.,,,,,勁吾開心呀**仆街,,,好興呀*
吾該你地啦...有d野,,你地吾知既..可吾可以吾好自己去推測牙*可能成件事吾係咁既啦...你地吾好再亂諗喇..OK..??我警告你地呀,,吾好再亂講我D野呀..如果吾係,,FD都冇得做呀**
|