今日本身都過得好開心架~!點解喎????點解喎??點解就係為口左個電話搞到大家咁吾開心牙*最衰都係青蛙.....你可吾可以有1日做下好人架..點解..??我好吾中意你囉!!我未見過有咁既miss囉@@你話我衰衝動..惑者係啦!!我真係冇諗過d乜囉,,我淨係知道係我錯..係我害口左yammy...yammy對吾住呀~但係..因為你果句:[吾知係咪我得X口左你,同埋叫我死開,,]]果陣...我真係好懷疑我係你心目中係咪真係當我係朋友囉!!我再吾中意返學啦...我吾中意你地呢d所謂既朋友牙...我吾相信我D朋友會咁對我架....係呢件事,,我知道原來MISS根本係衰人....但係HUNT得我最深既係YAMMY,,,,
|