好耐冇打日記啦...我知道你地1定VERY MISS 我的~哈*今日冇返到SCHOOL,牙..beause...我皮膚敏感牙*勁吾舒服牙..跟住媽媽帶我去荃灣睇醫生牙..吾知點解每次病..媽媽都會very緊張架..thx媽媽*之後返屋企啦...*今日本身話同陳豪興祝生日架,,buut..而家吾知去吾去到啦~如果去吾到..吾可以怪我架~