呢排勁慘牙..前幾日因為敏感..已經好慘啦∼要去睇醫生仔..已經好返好多架啦..but,,而家又感冒喇!!搞到尋日成日冇出到街,,,勁悶牙*又要令到媽媽擔心ar,,*'對吾住''訓口左成日,,成個人好吾舒服囉!之後珊珊打黎,,話問我出吾出去..我都吾知自己講左d乜牙!牙珊仲話我,,好似hi口左野咁*我緊係吾會喇..傻妹黎架*之後又訓口左la...好辛苦牙..吾想成日病囉**要好返哂呀**仲有牙..多謝mila..佢幫我1齊作英文果d野..雖然我............吾講喇*