今日勁開心牙...係咁係度笑笑..]]笑到我想死囉個D死傻仔囉!!係咁係度扮牙旺..李笑好d白痴野...死人mila就扮牙旺妹妹..而shirly就扮李笑好*簡直似到爆呀.,嘩...好笑...*跟住見到JANSON返黎..SHirtly話佢叫賓仔...哈哈跟住janson話可吾可以加多個字...咁咪叫賓x仔囉!!哈哈...好開心牙...今日(如果日日都係咁就正爆啦~sorry牙..mandy..你生日陪吾到你...做咩無啦啦話落d喎..你都知我吾落架喇//係咪...??