2005年12月25日...我去口左1個朋友都叫我吾準去既地方!!不過始終都去口左∼sorr牙*因為我吾想聖誕節得個行字,,*我地首先去口左呢個[[mgn]]之後!!勁等人囉...牙潮d fd囉...唉__之後等完人..又等呢個入場...好吾想等囉!之後MANDY又吾想去[[MGN]]*我同珊比口左錢...不過都冇去[[MGN]]*之後跟口左MANDY個FD去[[DJ]]妖,,,,悶到想死囉_______*4點幾就閃人喇...返HOME訓*聖誕節好Q悶囉**