今日叫口左牙B陪我去電頭髮ar*個髮型係好特別架!!搞到D髲型師係咁係度講..真係無奈牙*電完後..我個fd都話ok..幾好睇!哈勁開心囉~~跟住落荃灣搵牙珊喇,,牙珊都話好特別~~吾錯,,,*[[開心牙]]*之後牙文果d見到..都話特別..好睇!!之後我地係[[天天]]打機喇,,!!