好耐冇打日記TIM...等我話俾你地知~12月31日做過D乜啦,,,我地去口左好多地方ar*首先,,我同牙b d 朋友仔去口左m.k坐口左陣..佢個fd勁似[[李克勤]]囉..哈哈*之後10點幾去口左[[838]]嘩,,好多人啊∼今日玩得開心牙....吾係因為有佢囉,,而係因為..係2005年12月31日囉!2055已經係past喇,,,吾再係度喇,,雖然,,係呢個2005年..我真係有好多野吾開心囉..但係我知道已經係過去,,我吾會再去諗架喇!希望係呢個2006..我會好開心..我會過得好有意義"吾會有吾開心既野發生*朋友..]]新年快樂喇...*新1年喇..大個仔.大個女喇..吾好再吾乖喇,,生性d牙*知ma,,>>??
|