今日去口左[[家有]]HOME牙...SO MISS SHE,,*我地已經好耐冇見啦,,佢高口左好多牙..好自卑牙,,,*跟住同KAECAN SD MESSAGE果陣..kencan話會出荃灣,,點知因為佢屋企有d事..冇出到..算啦,,,牙珊好傻..成日諗埋d白痴野..俾d白痴仔既說話搞到自己吾開心..真係蠢牙∼吾可以咁架..人地中意點講咻點講囉..最緊要自己吾覺咪OK囉...係咪..??唉...新1年..我真係覺得自己大個女喇,,哈哈(仲識開解牙珊TIM..嘩..KA KA 今年既願望就係想..[[所有朋友仔都幸福快樂,,開開心心咁]]
|