尋晚訓吾住牙..超慘慘囉*之後sdmessage俾yan,,佢陪我傾計仔!!very thank 佢牙,對吾住牙...我就係咁既人..成日都吾聽人講野..自己又吾識諗喎!!超級吾丨自己囉,,要改變下先得牙@@之後尋日同yammy傾完電電後..諗口左好多野牙..諗諗下,,竟然喊口左出黎,,勁低能!已經好耐冇喊過la_____原來喊完係咁正架bor,!!原來係2005年至2006年1月11日..我係咁吾開心..係咁白痴架,,*希望殷緊既日子,,我會好開心喇..