今日考maths..簡直就係訓覺堂牙!!1返到去,,,已經諗訓喇...1見到張試卷已經想死囉~乜都吾識..牙B仲勁..係到SD MESSAGE比我!!跟住牙文又打黎..搞到我又勁想聽電話..不過MISS又吾俾我去廁所喎!!跟住訓死口左...好啦,,考mc喇..1粒中.我吾駛3分鐘已經ko口左喇..又訓喇...天日都吾知考乜呀~~~吾識a*