尋日,,,傻俊打比我,,係度傾計~!!``佢問我...我條仔呢??跟住我話冇口左lu..傻俊話[[[下,,,你吾係好好勝架咩~*吾係話要溝1定有既咩]]咁,,我而家吾係有咩,,不過散口左姐!!是____我好勝..我愛玩*不是問題*]]跟住傾口左陣...cut左線之後]]訓口左喇!!