今日係陳南昌學校既1年1度學校旅行呀!!超級悶不過勁多野食..我食左好多牙..飽飽呀!!之後3點幾返home喇..吾知點解佢無啦啦又sd message比我..又問我係咪討厭佢..我話冇..但個心就真係吾知囉!真係吾知牙..?牙珊講得岩..我識同果個say no~~點解吾識同佢牙..*]]真係吾明..自己想點架..?yammy..都講得岩..個個朋友都為我好係我自己蠢..吾識諗野姐..吾講喇..好煩牙