今日6點幾,,牙傑打比我..問我係邊度...跟住又叫我出去..陪佢地行街仔~~OK..冇野做..咪陪下佢囉!行左好多地方喇..明明係佢話想行街..點知好似係我想行咁...]]之後再陪牙健去勞工搵工...佢乜工都話OK..連我話做[[校工]]佢都話有得諗,,笑死我喇!之後係果度2條友係咁播歌..之後去左食野...食完~我就走左la..*跟住去搵牙珊...再搵牙雞~~去球場飲酒..飲完..之後林忠打黎,,話佢過左石籬..之後去搵埋佢!!跟住過到去..睇佢地捉其..笑死哂!!之後陪牙珊等車]]*等完..佢地陪我返石籬]*之後打比牙雞/佢落黎..坐左陣..走左*早知吾叫佢喇..叫佢走先..又吾肯!要我走左..佢先肯走]]*白痴架*跟住我就走左喇..返到去..訓
|