今日做左1日乖女牙..完成冇出過街呀..只不過間中落去搵下人咋...超級乖呀!!哈哈~~之後諗住做下豬~去訓喇..]]個八婆就打黎喇..話緊你牙呀..YAMMY係八婆..哈哈..係咁傾∼傾左好多野生!!傾傾下..無啦啦話去佢HOME..跟住諗住去喇!沖埋涼己經6點..佢約左條仔7點睇氣..算數..之後又留係home..玩電腦∼玩到悶喇!好想出去呀∼牙文就勁打電話黎..問聽日牙興生日.我會吾會去..仲話無理由牙哥去..個妹吾去架麻∼去吾去好呢??今晚先算喇!不過牙哥放假BOR..陪下佢都好喎∼但係牙珊會吾會去呢∼?都係到時先算喇..跟住睇碟.睇完就訓喇..*
|