今日好開心呀...我啦.KK喇/FISH.喇去去花市~嘩,,好多野睇呀"好正"跟住又同左好多人去食野!!KK..請牙~多謝KK..食完野//我就落左T,W因為係k.f冇車返屋企]]*跟住就落到k.w搵埋林忠落黎~!!佢陪左我好耐"好多謝佢丫]]"之後陪埋佢行去石x角~跟住就搭的士返home喇.]*今日好開心呀*
p.s:夠喇__]]我玩吾起ar∼* ENd]]*