今日又沒有上學,,對不起啊!昨還跟YAMMY話:[要比心機讀書]]但係今日就*其實吾關我事架~要怪都係牙勝"佢尋日叫我落bar!!搞到我要去..跟住又勁迫我飲酒,,飲左好多牙*個人已經暈喇!!之後by的士回家,,沖涼訓*我都知1定吾知醒,,所以sd左個message比b..叫佢吾駛等我喇"跟住自己緊係理想當然咁冇返school..牙妹真醒]]幫我請假'呵呵"thx u*
還記得上年的3.14..嗎?HUNG*
我送了你1合朱古力*]]其實你喜歡嗎?