今日好吾開心囉~!
突然間好似俾人睇穿哂我個心諗d乜....
我好記得你果句:[你知吾知點解我吾驚你嬲牙*係因為你吾夠5分鐘就會忘記口左架喇]]
多謝你話比我知...我係咁ON9999架~
可能你係想同我玩下...BUT,,我吾覺AR!
仲有牙...你覺吾覺得你好過份ar...你1定吾覺得啦....
不過我好覺得囉!我當你係FD先同你玩得咁癲..你就.........吾識SAY呀(((*
總知由今日開始...
我吾可以咁ON99..我吾會咁原諒所有傷害過我既人.....*