吾中意而家囉~日日返學..
悶到想死牙*,,help...今日同口左ray..ray..珊珊去口左食飯仔啦
唷...跟住傾計仔..嘩,,嘩..原來佢妹妹同我妹妹咁似架bor*
大家都差吾多年齡@佢地竟然都話識d fd大過我地呀*
仲要勁串咀...
我自己已經吾係乖女,,我1定吾可以俾佢學壞~
丫妹...你聽口下家姐講喇*我吾想你好似我咁囉!