今日...wa ka ka..*又冇返囉*衰衰..
個死白痴ray..晨早就call我..去唱k仔~
好...我去..我1定去~點知oh no ..吾知醒~訓到12點到啦~
不過都去口左喇.,,唱到4點幾..去打波.丫ray話他媽媽打黎.叫佢回家,,話1陣先過黎.死人牙明*
叫佢去借波..佢話叫我用美色去借*死低b仔..呵
之後都係我去借..去到問果班[[哥哥仔]]喇..嘩...本身話吾借架~
跟住又話借a..借a..玩野姐*之後1路打1路叫熱..因為真係好熱丫麻...
打完諗住打比ray,..ray問佢係邊啦..條仆街,,吾聽電話囉[[憎死佢]]
都算啦..打佢home啦..嘩...條粉腸叫佢妹妹話佢吾係度...正1仆街黎架*
之後牙明勁問佢妹妹喇..終於講口左...原來d人有女冇fd囉*勁爆討厭牙*
之後同明去左網巴..8點幾走口左搵珊珊食飯*
牙.......今日仲見到coke呀..真係好~好耐冇見喇*
吾知點解今日好似有d野咁ga...?
明明落我又去口左上..???發生咩事呀*成日覺得會有野發生咁ga...?
喂........你諗緊d咩牙牙..?
|