好正正丫!!今日牙...本身有很多人去玩玩架∼
but d人個個都話吾去囉..嬲死我啦...諗住落雨啦,,去吾成bbq啦..咁咻諗住唱kk囉~~
不過唱kk超級小人去..所以都係決定口左bbq啦..約齊哂人,買齊哂野..點知d人打黎話吾得閒...吾想黎..0咀*
之後唯有得我.gloria.tim.死啦,,吾識串tim女朋友個名呀,,sorr.@jason喇.去bbq啦...
jimmy@sam就遲d黎...冇所謂啦...*
對吾住呀..要你地俾咁多蚊蚊..我地都吾想架..因為.佢地好多人吾黎..我地又買哂野..*吾好意思ar
不過得我地咁多人都玩得好happy架..哈哈,,有sam講聖經..有jason講鬼估*正
我地b完後..去口左唱kk...好開心呀...好開心呀..今個中秋我過得好開心,,因為有你地呢班朋友仔*yeach
係牙..gloria..你應成口左我地..要成日搵我地架~講過1定要算數牙__如果吾係..我嬲死你架!wa ka ka *
唱完k..就返屋企啦...
都係我屎蠢,張電話飛口左落home..吾記得飛返..sorr呀,,搞到珊珊搵吾到我__今日陪返你當冇數啦.哈
係咪我衰呢..搞到珊同佢都吾知點,,如果我吾講比珊知..咁珊咪同佢冇野囉&都係我蠢*
都 係 我 死 蠢 *對 吾 住 丫
我正1白痴黎架乜都吾識*sorr
|