今日因為某d原因,,所以就冇返schoo啦..不過我好乖咁,留係home睇書仔*
睇到2點幾先打比ray叫佢陪我去葵芳行陣...之後我地約口左2點9到啦..仆街呀**
差吾多4點先到..興到仆街囉*呢D咩人黎架...之後黎口左啦.落口左去打陣機...
打完去口左D.F食野..正正*食完佢就返荃灣..我..咪1樣,,走口左啦~